Sunday, July 13, 2008

感情

当我知道我病情后~
我想通了满多东西~
破坏人家的感情和第三者一路来都不是我的作风~
这次也不会是例外~
有些东西也该是时候放手了~
最后想说的就是(还蛮老土)

XX,记住,不管什么事情发生,我都会无条件的帮你,支持你和关心你~!



题外话:
可以解决的问题就不需要担心~
不可以解决的问题担心也没用~
其实人类不需要担心这一种感觉的~
我的病我已全交托给医生和天主~
有什么请和他们谈~

3 comments:

Max said...

that's right

dreamaker@创梦者 said...

wat right?

呆呆 said...

yoo!!! who is tat girl?

Cheryl izzit? ngek ngek ngek..... no wonder she resigned & leave la... what happen 2 u both?

I knw i knw.. is not good 2 be third person, but the thing is depend on how deep u love that girl. if u really really like tat girl then go ahead la! U understand me or not?

My Gallery

dfs